ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 105
  • بازديد ديروز : 28
  • بازديد کننده امروز : 46
  • بازديد کننده ديروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 105
  • بازديد ماه : 672
  • بازديد سال : 2,102
  • بازديد کلي : 37,077
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.137.160.137
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کدهای اختصاصی

Fabio Coentrao, Pepe - Real Madrid

فابیو کوئنترائو ، در دومین فصل حضورش در رئال مادرید، کیفیت بین المللی فوتبالش را به نمایش خواهد گذاشت؛ این نظر په په درمورد هم وطنش، کوئنترائو است. این درحالی است که فابیو کوئنترائو در اولین فصل حضورش در رئال، تنها در 12 بازی لالیگا در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و در بیشتر مواقع شاهد حضور مارسلو در زمین مسابقه بود.
 این ستاره برزیلی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش در بازیهای المپیک است و از همین رو کوئنترائو انتخاب اول مورینیو در اردوی تابستانی آمریکا خواهد بود. کوئنترائوی 24 ساله امیدوار است که فصل خوبی را در فصل 3-2012 با رئال آغاز کند و په په به کیفیت های فوتبالی هم وطنش شکی ندارد.

 


په په در کنفرانسی خبری گفت:« کوئنترائوبهترین مدافع حال حاضر دنیاست . من معتقدم که رئال از داشتن او نهایت بهره را خواهد برد. نیازی نیست که فابیو چیزی را به کسی اثبات کند. او قابلیت های زیادی دارد و فوتبالش واقعا باکیفیت است . او جوان است و نشان داده که بازیکن بزرگی است. کوئنترائو در رقابتهای یورو و جام جهانی توانایی هایش را نشان داده و هیچ یک از قابلیتهای فوتبالی اش جایی را برای شک و شبهه باقی نگذاشته.»
 په په و کوئنترائو علاوه بر رئال، در تیم ملی پرتغال هم درکنار هم بازی می کنند. په په با اشاره به روزهای ابتدایی اش در رئال در سال 2007 گفت:« وقتی من به رئال آمدم، رئالی ها روزهای خوبی داشتند. می دانم که رئالی ها مرا دوست دارند و استقبال گرمی از من می کنند. من هم از این استقبال گرم انرژی می گیرم .درمورد فابیو هم باید بگویم که او بازیکن جدیدی در رئال است. عملکرد او در پرتغال همیشه خوب بوده و روزهای اولیه حضورش در اسپانیا چندان خوب نبود ولی من اعتقاد دارم که اوفرصت خوبی برای درخشش در بهترین تیم دنیا خواهد داشت.فابیو صبور است و با تلاش فراوان در رئال موفق خواهد شد . من اعتقاد دارم که حمایتهای گرم هواداران، باعث شکوفایی او خواهد شد.»

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

بازیکنان

نظرسنجی

بهترین گزینه برای نیمکت رئال کدام مربی است؟